dimarts, 19 de març del 2013

Benvinguts a EnLleida’t!!


Benvinguts a EnLleida’t!!

c la Laura i una enamorada de les Terres de Lleida. La gent que em coneix ja sap que em dedico a posar les terres de Ponent al mapa de Catalunya i que reivindico enèrgicament que la província de Lleida no només són els Pirineus!!

Farta d’escoltar pel món que a Lleida no hi ha res per veure, que no val la pena anar-hi de vacances, que a l’hivern et morts de fred i amb tanta boira no es pot fer res i que a l’estiu et desfàs de la calor... Em planto aquí per iniciar aquest EnLleida’t i obrir els ulls a tota aquesta gent, perquè les Terres de Lleida són tot un món per descobrir, ple de llocs màgics, racons amb molta història, tradicions arrelades, postes de sol que et deixen sense paraules... i molt més.

Ja sé que noc gaire parcial... perquè estic enamorada de gairebé tots els racons de Ponent, però creieu-me valen molt la pena!!

Així que des d’aquí us aniré proposant llocs, activitats, plats típics, rutes... perquè pugueu descobrir la bellesa de Ponent pel vostre compte i que us ho passeu genial quan vingueu!!

Però, eiiii!!! Us poso deures a vosaltres també! (i ja des del primer dia! Que dolenta...això ni al cole...:) ) M’agradaria molt  que em diguéssiu quin  lloc de les Terres de Ponent preferiu i junts  crear  una “top 10”  dels llocs que s’han de visitar sí o sí!!

Recordeu que al Calendari d’activitats trobareu moltes altres propostes que aniré actualitzant!

Aquí comença aquest Enlleida’t, amb moltes ganes d’ensenyar-vos i proposar-vos, setmana a setmana, idees perquè vingueu a Lleida i aprofiteu i gaudiu al màxim de la vostra visita!!


També, vull agrair-vos que m’ hagueu ajudat a posar nom a aquest blog.

Gràcies i... EnLleida’t!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada